• Inici
  • Contacte

Olimpíada Informàtica 2009

Introduïda: 17-09-2009
Medalles de plata i bronze per a l'equip espanyol.
text  1

Els estudiants de secundària Ángel Pina, Félix Miravé i Juan José González entrenats pels professors de la Facultat d’Informàtica de Barcelona Omer Giménez i Salvador Roura van aconseguir dues medalles de plata i una de bronze a la XXI Olimpíada Informàtica Internacional que va tenir lloc a Bulgària el passat mes d’agost. Aquest concurs de programació informàtica va reunir 292 estudiants de 73 països.

Els membres de l’equip espanyol seleccionats per competir a Bulgària van ser els quatre primers classificats a la final de la Olimpíada Informàtica Espanyola, que va tenir lloc a la Facultat d’Informàtica de Barcelona al mes de juny.

En Fèlix Miravé ha iniciat aquest curs els seus estudis a la Facultat d’Informàtica de Barcelona.

text 2

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS