• Inici
  • Contacte

Matrícula 2009/10

Introduïda: 07-07-2009
Matrícula a la FIB a partir del 14 de juliol. Matrícula nous estudiants dies 21, 22 i 23 de juliol.

Matrícula estudiants nous : dies 21, 22 i 23 de juliol.

Si és la primer vegada que et matricules a la FIB accedeix al següent enllaç per saber el dia que t'has de matricular :  Matrícula estudiants nous

A partir del proper 14 de juliol començarà la matrícula per al quadrimestre de tardor 2009-2010.

Si encara no has recollit el nou Carnet UPC, el podràs recollir juntament amb l’imprès de matrícula.

Si pots acollir-te a qualsevol tipus de descompte a la matrícula (beca, família nombrosa, membre d’universitat catalana, etc ...) o has de lliurar alguna instància relacionada amb la matrícula, cal que aquesta hagi estat rebuda per a secretaria abans del dia 10 de juliol.

Com a novetat, a la matrícula de juliol et demanarem que confirmeu on vols rebre el correu dirigit a l'adreça electrònica de la FIB. A partir d'ara, la FIB i la UPC faran servir l'adreça electrònica institucional per comunicar-se amb tu.

El dia 20 de juliol es farà una prova Pilot de Matrícula per Internet per als alumnes que només han de matricular el PFC. Trobareu més informació al Racó, el dia 9 de juliol per la tarda, que és quan es publicarà l’ordre de matrícula.

A partir d’aquesta experiència es revisaran els processos de matrícula per a poder generalitzar la matrícula per Internet a la resta d’estudiants durant l’any 2010.

De: 14-07-2009 Fins: 04-09-2009

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS