• Inici
  • Contacte

Adhereix-te a la campanya del 0,7%

Introduïda: 07-07-2010
La FIB és un dels centres amb major participació a la Campanya del 0,7%.
La Facultat d’Informàtica ha estat habitualment un dels Centres amb major nombre d’estudiants que participen en la Campanya del 0,7%.

Els estudiants dels diferents cicles, teniu l'oportunitat de fer una aportació econòmica de 5 €, en el moment de formalitzar la vostra matrícula al final de tot en la pantalla dels imports trobareu una casella a on es pregunta si voleu aportar el 0,7%, es tant fàcil com clicar i triar el SÍ.

D'aquesta manera estareu aportant 5 € que permetran seguir impulsant des de la UPC nous projectes de cooperació amb països en vies de desenvolupament, com els que es van posar en marxa el curs passat.

Dades adhesions 2009-10 (PDF)
Enllaç al Centre de Cooperació per al Desenvolupament

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS