• Inici
  • Contacte

Aules d'empresa FIB 2010

Introduïda: 07-12-2009
Primer període de matrícula fins el 18 de desembre.
Del 25 de gener al 12 de febrer de 2010 s'organitzarà la 13a. Edició de les Aules d'empresa. Consisteix en un conjunt de seminaris impartits per professionals d'empreses punteres del sector i que comprenen temes sobre metodologies, eines i serveis en el camp de les Tecnologies de la Informació.

Adreçades a:

• Estudiants de la FIB que hagin superat el 50% dels crèdits de la carrera.
• Estudiants del curs 3A i de segon cicle de l'ETSETB
• Estudiants dels Màsters Oficials d'ambdós centres.

Períodes de matrícula:

• Del 9 al 18 de desembre (estudiants de la FIB que hagin superat el 50% dels crèdits de la carrera i estudiants del curs 3A i de segon cicle de l'ETSETB )
  • Del 18 de desembre al 15 de gener s'obrirà la inscripció als estudiants de la FIB amb la Fase de Selecció superada.

Els estudiants d'Informàtica la poden efectuar a través del Racó. Els estudiants de Telecomunicacions a la secretaria de la FIB.

Els seminaris s’imparteixen després d’acabats els exàmens i abans de la matrícula, d’aquesta manera no es solapen amb el desenvolupament de les classes durant el curs acadèmic.

La informació detallada dels temaris i empreses que imparteixen els seminaris, així com a on es realitza la matrícula la podeu trobar a la web: www.aulesempresa.upc.edu

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil