• Inici
  • Informació
  • Contacte

Clara Bayarri, estudianta de la FIB, finalista del Google Anita Borg Memorial Scholarship.

Introduïda: 28-06-2011
La Clara Bayarri, estudianta de segon curs del Grau en Enginyeria Informātica de la Facultat d'Informātica de Barcelona (UPC), va quedar finalista de la beca Google Anita Borg Memorial Scholarship i ha assistit conjuntament amb els altres guanyadors i finalistes de beques a unes jornades que organitza l'empresa a la seva seu europea a Suīssa.
La Clara, que va rebre l’any passat el premi Cercle Fiber al millor expedient de la fase inicial i el premi Girls4Bits, és una de les dues assistents del nostre país, i una de les poques estudiantes que han rebut aquest reconeixement abans d’acabar els estudis de grau.

Les jornades, anomenades Google Scholar’s Retreat, han reunit enguany a 90 estudiants provinents d’universitats d’Europa, Orient Mitjà i Àfrica. Els assistents han estat tant alumnes de grau com de màsters i doctorats que destaquen per la seva trajectòria acadèmica. Durant tres dies, els assistents han pogut conèixer altres joves entusiastes del món de la informàtica i han pogut intercanviar experiències. A més a més, han tingut l’oportunitat de veure com és la vida d’un enginyer dins una empresa com Google i descobrir diverses possibles trajectòries professionals.

Bloc de la Clara

Pàgina del Google Anita Borg Memorial Scholarship