• Inici
  • Contacte

Competició d'Enginyeria

Introduïda: 10-05-2012
Participa a la Competició d'Enginyeria amb BEST. Serve's Informàtics la Caixa vol incorporar becaris i becaries al juliol.

Data límit per inscriure's 23 de maig a les 22 h.

Dimecres, 30 de maig de 14:20 a 20:00h, Aula Màster. Campus Nord de la UPC.

El perfil de becari/becària que busquen és d’estudiants de Telecomunicacions o Informàtica, amb un màxim de tres assignatures pendents per al quadrimestre vinent i/o projecte amb inquietud per aprendre, ganes de demostrar les habilitats adquirides a la carrera i capacitats de comunicació.

Si vols participar-hi, envia un correu adjuntant el teu CV abans del 23 de maig a les 22.00h (en pdf) amb les següents instruccions:

Assumpte: [BEST] Nom i Cognoms – Carrera – Curs
Destinatari: alba.alarcon@best.eu.org