• Inici
  • Contacte

Ments brillants

Introduïda: 14-06-2011
La Universitat Politècnica de Catalunya i l'Ajuntament de Badalona en coordinació amb diferents centres de la UPC organitzen, el 16 de juny, la segona edició de Ments brillants. Es tracta d'una activitat dirigida a un grup d' alumnes de primer de batxillerat i CFGS amb un bon expedient acadèmic, seleccionats entre diferents centres de secundària de Badalona.

Els alumnes seleccionats es dividiran en grups i faran una jornada que dura tot el dia vinculada a un centre de la UPC. Aquesta jornada estarà dividida en dues parts. Per una banda la visita a l'escola i fer una activitat a les mateixes instal•lacions (visitar laboratori, simulador, etc) i per una altra visitar una empresa o instal•lació externa vinculada a l'escola.

Activitats programades per la FIB:
16 de juny de 2011

09:30 Rebuda-Presentació de la Jornada – Sala d’Actes B6
10:00 Visita al Supercomputador Marenostrum
10:50 Pausa
11:20 Taller de videojocs
13:00 Visita al Museu de la Informàtica
14:00 Pausa
15:30 Visita al CPD ( Centre de Processament de dades)
17:00 Fi de la Jornada

Enllaç a les activitats de formació i orientació UPC

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS