• Inici
  • Informació
  • Contacte

Ets estudiant i vols participar aquest estiu a un workshop de La Fura dels Baus?

Introduïda: 06-06-2016
La Fura dels Baus ofereix un número limitat de beques per poder participar al workshop "Sobre la memoria" de forma gratuïta. Aquest workshop tindrà lloc del 20 de juny al 17 de juliol de 2016 de 16 a 21 hores.

Dates: 20 de juny al 17 de juliol, 2016
Horari: de 16.00 a 21.00 hores
Darrera setmana possible ampliació d'horaris.
Lloc: Parc de les Humanitats i les Ciències Socials – Universitat de Barcelona (Carrer Perú, 52 Barcelona 08018)
Inscripcions: www.epicalab.com

Aquest workshop suposa la presentació en societat d'èpica, uns iniciativa de La Fura dels Baus que ofereix un aprenentatge multidisciplinari basat en la connexió entre art, ciència i tecnologia per trobar noves vies d'interacció amb el públic.

Els workshops es plantegen com un territori per a l'experimentació, el traspàs de coneixements i l'aplicació de la tecnologia en diferents àmbits, traient-la de el seu entorn habitual -les universitats i els centres de recerca- i apropant-la a un entorn més social.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil