• Inici
  • Contacte

3 noves sales de treball en grup a la BGRF

Introduïda: 05-03-2014
La Biblioteca Rector Gabriel Ferraté compte amb 3 noves sales de treball en grup amb una capacitat per a 6 persones cadascuna.
El funcionament és el mateix que el de la resta de sales de la Biblioteca.

Descripció del servei

La Biblioteca Rector Gabriel Ferraté disposa de 8 sales a la Planta 1, 7 a la Planta 2 i 1 a la Planta 3 adreçades als usuaris que necessitin un espai per a l'estudi o pel treball col·lectiu.

Totes estan equipades amb taula, cadires i accés a la XSF de la UPC i a la xarxa de corrent. Quatre de les sales, a més, estan equipades amb pantalla de televisió i ordinador i les sales 1 i 2 de la Planta 1 es poden fusionar en una única sala de major capacitat, fins a 10 persones. Als taulells de les Plantes 1, 2 i 3 es facilitarà el material pel seu ús.

L'ús d’aquestes sales és exclusiu per al PDI, PAS i estudiantat de la UPC, el PDI, PAS i estudiantat de la FUB i el PDI convidat per la UPC.

Sales de treball en grup BRGF

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil