• Inici

La FIB al Saló de l'Ensenyament

Introduïda: 19-03-2012

Del 21 al 25 de març. Recinte Montjuic

A l'Espai Ciència (espai interactiu):

MOVING - visió en 3D amb tecnologia Kinect

GenomEdu - navega pel cos humà

Teamlso - videojoc desenvolupat per estudiants

Del 21 al 25 de març la Universitat Politècnica de Catalunya. Barcelona Tech (UPC) presenta l’oferta d’estudis de grau a la 23ena edició del Saló de l’Ensenyament, que tindrà lloc al Palau 2 del recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona.

La Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) hi serà present també a l’Espai Ciència, amb tres iniciatives desenvolupades per grups de recerca i estudiantat, on mostrarem els fruits de la recerca amb activitats interactives:

• El grup de recerca MOVING ha creat un joc de realitat virtual que utilitza la tecnologia Kinect, en el qual el visitant, equipat d’unes ulleres de visió en 3D, interactua amb una pantalla que interpreta els seus moviments.
  • Els visitants també podran navegar pel cos humà fins arribar al genoma, gràcies al portal GenomEdu, desenvolupat per investigadors del Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics. El portal web incorpora diferents tecnologies de visualització que mostren l’interior dels éssers vius i d’espècies animals i vegetals mitjançant imatges digitals d’alta qualitat.
  • A més, el grup d’estudiants de la FIB TeamIso mostrarà un dels videojocs que ha desenvolupat, en el qual els jugadors interactuen amb l’ordinador mitjançant un comandament de la consola Wii.
També exhibirem diversos vídeos de projectes relacionats amb l’Enginyeria Informàtica.

Us hi esperem!

Recinte de Montjuïc, Pavelló 2 . Nivell 0. Triangle del Palau