• Inici
  • Contacte

Instituto de Comercio Exterior. Convoca Beques d'Informātica 2009/2010

Introduïda: 27-03-2009
Període de peticiķ d'admissiķ del 4 de marį al 3 d'abril de 2009.
Com cada any, el "Instituto de Comercio Exterior" convoca les seves Beques d'Informàtica 2009/2010.

L'objectiu d'aquestes beques és:
"...proporcionar al becario una preparación en la implantación, el mantenimiento y el desarrollo de los sistemas informáticos de información y documentación del ICEX en las OFECOMES (Oficinas Económicas y Comerciales de las Embajadas de España)."

El període de pràctiques a les OFECOMES és de 12 mesos. Existeix la possibilitat de passar posteriorment a una segona fase de 12 mesos mes en pràctiques a empreses, organismes internacionals d'on Espanya n'és membre, etc.

Cal tenir una titulació universitària (enginyeria o enginyeria tècnica) o una de les titulacions de Cicles Formatius de Grau Superior indicades a la convocatòria.

Teniu tota la informació a:
Seleccioneu "Becas ICEX de Informática 2009-2010"

A les darreres convocatòries han participat amb èxit estudiants de la FIB. Si voleu contactar amb ells, envieu un email a la Núria Castell, vicedegana de relacions internacionals, vd.internacionals@fib.upc.edu

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versiķ clāssica Versiķ mōbil