• Inici
  • Contacte

Participació de TxT a la 10a Jornada de Prevenció de Residus

Introduïda: 20-11-2012
TxT - Tecnologia per a Tothom ha estat convidada a la taula rodona de Reutilització i preparació per a la Reutilització que organitza el Departament de Territori i Sostenibilitat i l'Agčncia de Residus de Catalunya. L'acte té lloc a l'Auditori de la Torre Agbar el proper dimecres 21 de Novembre a les 10h.
TxT ha estat convidada pels nostres 10 anys en docència, servei
comunitari, promoció i cooperació per la reutilització de material
informàtic. TxT participa del Programa de Reutilització de material
informàtic de l'UPC i organitza dos cops per any les Jornades de
Reutilització al Campus Nord de l'UPC, enguany la 18a edició.
En aquest trajecte hem posat en valor i optimitzat el procés de la
reutilització. A les jornades hi passen 350 estudiants/any
d'assignatures obligatòries i optatives de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB). En el Programa i durant les jornades es reutilitzen més de 300 equips/any. A TxT fem doncs un servei comunitari, d'una banda reduïm el volum de deixalles electròniques a reciclar i de l'altra donem aquest equipament a iniciatives d'interès social.
TxT també contribueix al desenvolupament de programari lliure, la nostra darrera contribució és la Xarxa de Suport a la Reutilització (XSR) de material informàtic (www.xsr.cat), que és una plataforma web de suport al inventariat i donació d'equips informàtics. La XSR va rebre finançament de la primera obra social de la Fundació puntCAT i a finals del mes de Novembre publicarem el codi font.

Inscripcions a: 10a Jornada de Prevenció de Residus

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS