• Inici
  • Contacte

18è Premi a la Qualitat en la Docència Universitària

Introduïda: 21-05-2015
El Professor de la FIB Salvador Roura guanya el Premi a la Qualitat en la Docència Universitària amb el projecte "Concurs de Programació de la UPC".
El projecte guardonat consisteix en la selecció, formació i cohesió dels equips més adients i preparació dels estudiants amb un entrenament específic, per participar en concursos de programació internacionals

El jurat ha valorat els valors formatius associats a aquesta activitat, l’impacte internacional que la participació en els concursos de programació ha representat per a la UPC, que la candidatura ha estat recolzada per molts sectors de la Universitat, sobretot per l’estudiantat, i que la repercussió d’aquest reconeixement és àmplia i transversal en la comunitat universitària. En nombrosos casos, els coneixements adquirits han permès als estudiants entrar a treballar en empreses TIC capdavanteres o aprofundir en els seus estudis en centres de recerca de referència.

Font: Sala de Premsa UPC

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS