• Inici
  • Contacte

14 Festibity

Introduïda: 01-04-2016
Ciberseguretat serà el tema central de la 14a festibity, la festa de les tecnologies de la informació. 12 de maig de 2016.
La Festibity és la gran festa de les TIC i enguany arriba a la catorzena edició una vegada més promoguda per la Facultat d'Informàtica de Barcelona i per la FIBAlumni (l'Associació d'antics alumnes de la FIB). Si alguna cosa la fa única és la seva particular manera de reflexionar sobre els principals temes d’actualitat des de les TIC: smart cities, energia, salut, innovació... I aquest 2016 parlem de Ciberseguretat!

Amb el lema de Fibersecurity, a més de portar experts en aquest àmbit, convidem als millors hackers per tal que facin una demostració en directe dels nous límits de la seguretat. Som conscients dels riscos que ens envolten? Com els podem evitar? Estem preparats per la revolució 4.0? És la privacitat un handicap per la seguretat? Ens hem de replantejar els nostres principis ètics?

Humor, networking i moltes respostes el pròxim 12 de maig a la Fibersecurity! Pavelló Italià (Fira de Barcelona, davant la Font Màgica de Montjuic).

>> http://www.festibity.com/

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS