• Inici
  • Informació
  • Contacte

El Campus de Vilanova de la UPC organitza un curs introductori al Windows Phone 7 de Microsoft

Introduïda: 25-07-2011

Del 26 al 28 de juliol.

Les sessions aniran a càrrec d'Àlex Hernández, exalumne de l'Escola, actual membre dels Serveis TIC de la UPC i un dels impulsors del GenMob.

Inscripció oberta

El Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú torna a fer una aposta per apropar les noves tecnologies als estudiants universitaris. En aquest cas, amb un curs introductori al desenvolupament en Windows Phone 7, de la companyia Microsoft, un dels smartphones (telèfons mòbils intel·ligents) més destacats del mercat. Les sessions es faran del dimarts 26 al dijous 28 de juliol, de 10h a 13h, a l'Aula Sun del Campus. Totes elles estaran impartides per Àlex Hernández, exalumne de l'Escola, actual membre dels Serveis TIC de la UPC i un dels organitzadors de la primera edició del GenMob ? The Smartphone Day.

Els interessats en apuntar-se al curs han d'enviar un correu electrònic a epsevg.wp7@upc.edu indicant el nom, el DNI, l'adreça de correu electrònic, el telèfon i l'ocupació i, a continuació, han de fer un ingrés de 50 euros al compte corrent 2100 0655 70 0200203346 de la Caixa. Un cop fet el pagament, rebran la confirmació de la inscripció via correu electrònic.

Per més informació: http://www.epsevg.upc.edu/formacio/wp7/

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS