• Inici
  • Contacte

Māster Cibersecurity Management

Introduïda: 23-10-2014
La UPC School i inLab FIB inicien un māster pioner en Cibersecurity Management. El māster en Cibersecurity Management de la UPC School comenįarā el febrer de 2015 i s'impartirā a la Facultat d'Informātica de Barcelona (FIB-UPC).

L’augment del nombre d’amenaces, així com l’elevat nombre de dispositius de protecció i detecció a implantar, han fet incrementar de forma exponencial en qualsevol tipus d’organització, la demanda d’experts en el disseny i gestió de seguretat. Els alumnes que cursin el màster en Cibersecurity Management tindran l'oportunitat d’aprendre les metodologies i tècniques necessàries per gestionar, planificar, dissenyar i implementar els procediments necessaris per optimitzar la seguretat dels diferents actius.

Es prepararà també als alumnes del Màster per obtenir la Certificació d'Auditor de Sistemes d'Informació (CISA) i el Certificat de Cyber-Security Nexus (CSX), atorgades per ISACA, reconegudes a nivell internacional (l'import dels examens està inclòs a la matrícula del Màster).

Més informació a:
Màster Cibersecurity Management (UPC School)
Blog inlab FIB

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS