• Inici
  • Contacte

Beques 2011: Google Anita Borg Memorial

Introduïda: 21-10-2010
Beques dotades amb 7.000 euros per a noies estudiants d'enginyeria informātica. Les premiades i finalistes estaran convidades a visitar el Centre d'Enginyeria de Google a Zurich.
La Dra. Anita Borg  afirmava que la tecnologia afectava tots els aspectes de la vida social, econòmica, política i personal i animava a les dones a explorar la tecnologia  en lloc d'evitar-la.

Les Beques Google Anita Borg Memorial promouen aquesta visió a Europa,  Orient Mitjà i  Àfrica  amb l'objectiu  d'incentivar a les dones en el camp de la Informàtica.

Requisits:

• Estudiantes del nou grau en enginyeria informàtica; de l'enginyeria tècnica o superior en informàtica; o dels màsters que gestiona la FIB.
  • Matriculada en una universitat Europea, de l’Orient Mitjà o Àfrica. Ciutadanes o residents permanents, i les estudiantes internacionals.
  • Tenir un bon expedient acadèmic.

Termini de presentació : 18 de febrer de 2011

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS