• Inici
  • Contacte

Conferència: Desenvolupament de Videojocs per PlayStation 3

Introduïda: 25-05-2011
El proper dimecres 8 de juny de 2011, a les 19h, tindrà lloc a la UPC School of Professional & Executive Development l'acte Open Talent "Desenvolupament de Videojocs per PlayStation 3", a càrrec de Miguel Ángel Pastor.
Aquesta conferència es realitza en el marc del màster en Disseny i Creació de Videojocs i el màster en Animació, Art Digital i Videojocs, programes que compleixen la seva 7a i 3a edició respectivament a la UPC School of Professional & Executive Development.

Miguel Ángel Pastor és un dels desenvolupadors de videojocs amb més llarga trajectòria professional en aquest àmbit, tant a nivell nacional com internacional. Al llarg de tota la seva experiència laboral ha treballat en estudis tant destacats com Lucas Arts, Guerrilla Games o Pyro Studios en la realització i desenvolupament de videojocs com Star Wars, Killzone 2 o Praetorians.

Aquest acte és obert i gratuït. Per a assistir a aquest acte és necessari confirmar assistència a través del formulari "hi vull assistir" que trobaràs al marge d’aquest acte d’agenda. L'aforament és limitat.

Lloc: Tech Talent Center (c/Badajoz 73—77, Barcelona)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil