• Inici
  • Contacte

Convocatòria UPC de beques mobilitat per anar a Xina el curs 2012-2013

Introduïda: 17-02-2012
Està obert el període de presentació de sol·licituds de beques per anar a alguna de les universitats xineses amb les quals la UPC té conveni. Les estades són per realitzar el PFC i la durada màxima subvencionada és de 6 mesos. Termini per presentar les sol·licituds al centre és fins el 14 de març.

Les estades són per a realitzar el PFC i la durada màxima subvencionada és de sis mesos.

En el fitxer adjunt trobareu informació de totes les universitats amb indicació específica de les àrees de coneixement i altres detalls.

Per a demanar la beca, cal:
1.    L'imprès de sol·licitud de la convocatòria UPC Xina 2012-2013 disponible a www.upc.edu/sri, amb un màxim de dues destinacions, d’acord amb el seu àmbit d’estudis i especificant del quadrimestre per al qual se sol•licita l’estada.
2.    Curriculum Vitae complet de l'estudiant, en anglès.
3.    Certificat de coneixement de llengua anglesa.
4.    Escrit de presentació en anglès, on es justifiqui el perquè de la decisió d'estudiar a Xina.
5.    Breu descripció del pla de treball que es vol portar a terme a la universitat xinesa (temàtica del projecte final de carrera) en anglès.
6.    Escrit de recomanació d'un professor, en anglès.

TERMINI: 14 de març
De: 17-02-2012 Fins: 14-03-2012