• Inici
  • Informació
  • Contacte

Jornada ITSCOOL: "Generacions de Futur per a les TIC"

Introduïda: 22-06-2016
Dia: 28 de juny de 2016
Hora: 17.30h - 20.30h
Lloc: Palau Macaya, Paseig de Sant Joan, 108 (Barcelona)
En els últims anys s'ha detectat un decreixement del nombre de matrícules universitàries en les carreres TIC; sens dubte una xacra important en un moment en el qual aquest sector s'aquesta perfilant com el nostre present i el nostre futur econòmic i social.

El problema recau en la vocació dels i les joves en els estudis preuniversitaris. Segons les últimes dades, dels 30.000 alumnes de batxillerat a Catalunya, tan sols un 5% té intenció o preveu arribar a cap estudis superiors en l'àmbit de les TIC.

L'Associació Educativa Itscool, iniciativa impulsada per iniciativa públic – privada amb el suport de la Generalitat de Catalunya, escoles universitàries, universitats, col·legis professionals i la Federació de Pares i Mares de Catalunya, es dedica des de 2013 a promoure el coneixement i l'acostament als estudis dels àmbits de les Tecnologies de la Informació i de la Comunicació entre els alumnes de Primària i Secundària.

Dins d'aquest marc, organitza, amb el suport de l'Obra Social de La Caixa, els Estudis d'informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la UOC, Sigma, Tecnonews i SingularNet. la Jornada "Generacions de Futur per a les TIC" amb l'objectiu de sensibilitzar als prescriptors d'aquests estudis, pares, mares i professors,  aprofundir en les darreres dades universitàries i laborals i conèixer que estan fent les institucions i empreses per augmentar les vocacions dels joves per les TIC.

17.30 h. Inauguració
    • Jordi Puigneró. Secretari de Governança de les TIC. Generalitat de Catalunya
    • Carles Martín. President de l’Associació Itscool
17.45 h. Taula rodona: Estat del mercat laboral de les TIC: Present i Futur.
18.30 h. Pausa
19.00 h. Taula rodona: Se’ls rifen?
19.30 h. Taula Rodona: Per què no conquisten les TIC?
20:00 h. Debat
20:30 h. Fí de l’acte

Programa provisional més detallat.

L'assistència és gratuïta però cal inscriure's a http://www.reunalia.com/4618709

>> http://www.itscool.cat/?q=ca/generacions-de-futur-les-tic

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS