• Inici
  • Contacte

Olimpíada Informātica Espanyola

Introduïda: 26-06-2012
Els dies 26 i 27 de juny tindrā lloc, a la Facultat d'Informātica de Barcelona, l'Olimpíada Informātica Espanyola. Els quatre finalistes acudiran a la XXIII Olimpíada Informātica Internacional que aquest any es celebrarā a Sirmione, Italia.
L’Olimpíada Informàtica Internacional és una de les cinc olimpíades científiques que tenen lloc anualment. El seu objectiu és l’estímul de l’interès en la informàtica i en les tecnologies de la informació. Pretén reunir estudiants amb talent excepcional que puguin compartir experiències científiques i personals.

L’Olimpíada Informàtica Espanyola és el concurs d’informàtica pels estudiants d’ensenyament secundari i batxillerat, convocat en tots els centres d’aquests nivells a Espanya. Mitjançant successives eliminatòries se selecciona l’equip espanyol de quatre concursants que competiran en la final Internacional.

Els estudiants participen individualment, intentant obtenir la màxima puntuació resolent un conjunt de problemes algorítmics programant en un ordinador personal.

L’organització de l’edició espanyola compta amb la col•laboració de la Fundació AULA, la Universitat Politècnica de Catalunya i la Facultat d’Informàtica de Barcelona.

Web de la Olimpiada Informática Española

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS