• Inici
  • Informació
  • Contacte

Visita de SIO al Departament de Sistemes d'Informaciķ del FC Barcelona.

Introduïda: 11-06-2013
Dijous 30-5-2013, els estudiants de l'assignatura SIO del Grau en Enginyeria Informātica de la FIB, acompanyats pel professor Joan A. Pastor, van visitar el Departament de Sistemes d'Informaciķ i les oficines del FC Barcelona.
Ho van fer de la ma del Responsable dels Serveis de Ticketing del Barça, Oscar García Talaván, titulat de la FIB, que hi treballa al club des de fa sis anys. En García va explicar detalladament al grup de SIO tots els tipus de sistemes d'informació del club, així com la seva organització informàtica i els tipus de serveis informàtics involucrats. També va compartir amb el grup els principals reptes a futur que se li plantegen al Barça en relació al creixement, evolució, integració i aprofitament dels sistemes i tecnologies d'informació. Vam acabar desitjant que aquesta visita sigui l'inici d'una col·laboració continuada entre els professionals informàtics del FC Barcelona i els estudiants i professors de la FIB.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versiķ clāssica Versiķ mōbil