• Inici
  • Contacte

Idiomes a la UPC. Aprèn anglès i altres idiomes

Introduïda: 09-10-2012
Hi ha mil raons per aprendre idiomes a la UPC.
Com acreditaràs la competència en tercera llengua per obtenir el títol de grau? Pots seguir bé una classe en anglès? I una entrevista de feina? Tens el nivell per anar-te'n d'Erasmus? Quin certificat posaràs en el teu CV?

A començament d’octubre comencen els cursos trimestrals i anuals d’anglès, francès, alemany, xinès, que t’oferim en el mateix campus a través de Merit School, empresa proveïdora de cursos d’idiomes per al Pla de llengües de la UPC.

Com a membre de la UPC tens condicions especials, com ara la matrícula gratuïta, un pla de fidelització i descomptes per als teus familiars. A més, si ets estudiant de grau i fas el curs d’anglès de nivell 6 (nivell B2.2 del Marc europeu), a la UPC et donen suport amb un preu especial de 770 €.

També tens l’opció de presentar-te directament als exàmens que organitzem per obtenir certificats homologats propis de la UPC o altres certificats com ara els de Cambridge ESOL.

Els cursos i certificats tenen reconeixement de crèdits en els estudis de la UPC i serveixen per acreditar la competència en tercera llengua, que és requisit per obtenir el títol de grau i per accedir a alguns màsters.

Consulta tota la informació sobre idiomes a la UPC al portal http://www.upc.edu/idiomes

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil