• Inici
  • Informació
  • Contacte

La UPC acollirà al setembre la Conferència anual de la Xarxa internacional d'estudiants postgraduats en l'àrea de les TIC per al desenvolupament

Introduïda: 29-07-2010
Se celebrarà al Campus Nord de la UPC els propers dies 9 i 10 de i la inscripció estarà oberta fins l'1 de setembre.
La Conferència de l'IPID (International Network for Postgraduate Students in the Area of ICT4D), que se celebrarà els propers dies 9 i 10 de setembre al Campus Nord de la UPC, té per objectiu oferir un espai on els estudiants post-graduats amb interès en l'àrea de les TIC per al desenvolupament puguin presentar la seva recerca, en un ambient de generació de sinèrgies i intercanvis d'idees, i d'altra banda, representa una oportunitat de discutir temes clau de l'àmbit de les TIC per al desenvolupament.

La llengua de treball durant la conferència serà l'anglès, i s'hi duran a terme comunicacions específiques de temes clau, presentacions i comunicacions dels participants i sessions de debat sobre diversos temes.

La Conferència s'adreça tant als i les estudiants postgraduats, com a estudiants de grau, i també a professionals, professorat, etcètera.

Més informació sobre la Conferència a la web: http://www.humanit.org/PID/wiki/index.php/ICT4D_Symposium_2010

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil