• Inici
  • Informació
  • Contacte

IBM Innovation Center, "Skills for the 21st Century"

Introduïda: 13-10-2008
Sessió de debat. Punt de trobada per a la definició del nou perfil professional del segle XXI.
Data: 5 de novembre de 2008
Hora: 9:45 a 17:00 hores
Lloc: IBM Innovation Center for Business Partners
         IBM Forum Barcelona
                                   Av. Diagonal, 571
                                   Edifici “L’Illa”
                                   08029 Barcelona

L’evolució i el desenvolupament de les tecnologies, i en particular de les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) és vertiginosa en les ultimes dècades i representa avenços significatius en amplis sectors econòmics i socials.

La definició del nou perfil professional i la seva adequació a les demandes de les organitzacions és un debat obert. Tindrem ocasió d’escoltar les opinions i l’anàlisi de rellevants personatges del entorn de les TIC.

Inscripcions a: iicbcn@es.ibm.com

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS