• Inici
  • Informació
  • Contacte

3 DAY STARTUP, BARCELONA (11, 12 i 13 de Maig de 2012)

Introduïda: 07-03-2012
Si tens una idea de negoci i t'agradaria fer-la realitat, inscriu-te al 3 Day Startup (3DS): 40 emprenedors i 3 dies per crear la teva empresa de base tecnològica.
L’event 3 Day Startup (3DS) és un accelerador d’empreses que ofereix als estudiants un marc per convertir les seves idees en negocis. Es reuneix a 40 estudiants de diferents disciplines (Informàtica, Telecomunicacions, Administració i Direcció d’Empreses, Dret, Disseny, Enginyers…) i, juntament amb els mentors, se’ls va guiant en les passes inicials de la creació d’una empresa tecnològica. Al llarg d’un intens cap de setmana (11, 12 i 13 de Maig), els participants proposen idees per a la creació d’una startup, més tard s’escolliran les millors idees. Durant el cap de setmana es treballa en els projectes per equips per finalment poder presentar un prototip davant dels inversors.

Més informació: http://barcelona.3daystartup.org/

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS