• Inici
  • Informació
  • Contacte

Encara no has gravat el certificat digital al carnet UPC?

Introduïda: 30-09-2010
Els propers dies 5 i 6 d'octubre al hall de l'ETSECCPB (mòdul C2) i en horari de 10:00 a 15:00 hores pots gravar el teu certificat al carnet UPC.
Per fer aquest tràmit es imprescindible presentar el DNI o passaport i el carnet de la UPC, si encara no l'heu rebut, podeu aprofitar aquestes dates per conèixer l'estat del mateix i, si cal, sol·licitar-lo.

Per gravar el certificat digital, i poder oferir-vos un millor servei us proposem que demaneu cita prèvia al web d'identitat digital que, a més, conté tota la informació relativa a la identitat digital a la UPC, així com als serveis que hi dóna accés.

Si requeriu més informació, podeu contactar amb l'Oficina per l'Administració Electrònica a l'adreça: identitat.digital@upc.edu.

Un certificat digital és un document electrònic signat per una autoritat de certificació "en el cas de la UPC, es l'Entitat de Certificació d'Universitats i Recerca (EC-UR) que pertany a la jerarquia del CATCert" que garanteix les transaccions digitals. El certificat permet que l'usuari o la usuària s'identifiqui davant l'administració, signi documents, realitzi activitats de forma segura i amb validesa legal. A més, permetrà accedir als serveis i entorns de l'e-administració de la UPC. Per les consultes relacionades amb el procés electoral disposeu del web http://seuelectronica.upc.edu/eleccions i per les consultes relacionades amb el funcionament del carnet, certificat i tecnologia, disposeu del web de la identitat digital (www.upc.edu/identitatdigital)
i/o de l'ATIC (telf. 93 40 16213 i mail: atic@upc.edu)

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil