• Inici
  • Informació
  • Contacte

Programa SALSA'M: Participa acollint els estudiants internacionals que vénen a estudiar a la FIB i rebràs 3 ECTS!

Introduïda: 04-07-2016
Estem buscant estudiants de la FIB, tant de grau (*) com de màster, que vulgueu participar en un programa de mentors per acollir els estudiants internacionals que vindran a estudiar a la FIB el proper quadrimestre (16/17 Q1).
Has de saber que:
  • Tindràs un reconeixement acadèmic de 3 ECTS si ets estudiant de grau  i finalitzes el programa amb èxit.
  • La mentoria, de 10 setmanes de durada, s’inicia al setembre i inclou activitats de familiarització amb la facultat, d’acompanyament i d’intercanvi lingüístic i cultural.
És una experiència que ens sembla enriquidora i que et permetrà relacionar-te amb companys d’altres llocs del món.

No t’ho pensis més i apunta’t al programa SALSA’M no més tard del 20 de juliol!!!!

(*) Fase inicial superada.

Per insciure's al programa

També pots veure fotos de les activitats al Facebook del programa.

>> http://www.upc.edu/slt/ca/acollida/salsam/convocatoria

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS