• Inici
  • Informació
  • Contacte

Aprovades les directius acadèmiques de l'Enginyeria Informàtica

Introduïda: 03-04-2009
El Consejo de Universidades va aprovar el passat 3 de març les resolucions amb les competències acadèmiques (fitxes) per les titulacions de Grau i Màster en Enginyeria Informàtica. La Conferència de Degans i Directors de Centres Universitaris d'Informàtica (CODDI) recolza les resolucions, ja que donen a l'Enginyeria Informàtica el mateix tracte que a la resta d'enginyeries, i confia en que seran utilitzades pel Govern en la transposició de la Directiva Europea de Serveis.
En un comunicat amb data 6 de març, la CODDI assenyala que aquest nou marc acadèmic per a les enginyeries en Informàtica coincideix amb la proposta realitzada per la Conferència de Degans i Directors de Centres Universitaris d'Informàtica i que van recolzar els Col•legis i Associacions professionals de l'àmbit.

La CODDI entén que l'acord del Consell d'Universitats és el marc de referència sobre les competències dels enginyers i enginyers tècnics en informàtica que el Ministeri d'Economia i Hisenda utilitzarà per a considerar aquestes professions en la pròxima transposició de la Directiva Europea de Serveis.

Així mateix, assenyala que aquest acord és transcendent tant per a estudiants com per a titulats en enginyeries en Informàtica, atès que no només suposa el manteniment d'un marc de referència acadèmic a nivell nacional, que defineix la identitat formativa d'aquestes enginyeries, sinó que també constitueix un referent clar de les competències d'ambdues professions.

Text del comunicat de la CODDI

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil