• Inici
  • Contacte

Concurs Research Your Mind

Introduïda: 05-11-2014
La Fundació Catalana per a la Rercera i la Innovació (FCRI) organitza la tercera edició de l'edició universitària del concurs Research Your Mind. Cada universitat podrà concursar amb una parella composada per estudiants de primer de grau dels centres propis i adscrits.
El concurs tindrà lloc dimarts 18 de novembre al Mobile Word Centre Espacio Movistar (C/Fontanella, 4, cantonada Portal de l'Àngel), de les 18 h a les 20 h

Els integrants de cada parella hauran de respondre correctament preguntes corresponents a les següents categories:
-Salut
-Alimentació, agricultura i biotecnologia
-Nanociències, nanotecnologies i tecnologies de la informació i comunicació
-Energia i medi ambient
-Transport, seguretat i espai
-Ciències humanes i socials

L'objectiu és respondre correctament cadascuna de les sis categories.

L’equip guanyador rebrà dues tauletes Samsung Galaxy Tab 3 Lite i dos altaveus sense fils SONY SRS-BTV5
L’equip finalista aconseguirà dues tauletes Samsung Galaxy Tab 3 Lite.

La resta d'equips participants rebran un obsequi.

El formulari es publicarà aquest divendres 7 de novembre, a les 9.30 hores.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil