• Inici
  • Contacte

Concurs de posicionament SEO 2013

Introduïda: 19-02-2013
L'objecte del concurs es desenvolupar un portal de continguts de qualitat centrada en la paraula o paraules a posicionar, a on es valorarà la presentació i organització dels continguts, posicionament del portal, número de seguidors del mateix en xarxes socials, originalitat, disseny i altres aspectes relacionats.
Per tercer any consecutiu la Escuela Técnica superior en Ingeniería Informática de la Universitat politècnica de València i la càtedra GedesTIC organitzen aquest Concurs de Posicionament SEO.

S'institueixen cinc premis consistents en un primer dotat amb 2.000 euros, un segon dotat amb 1.000 euros, un tercer dotat amb 500 euros, un quart dotat amb 300 euros i un cinquè dotat amb 200 euros. La resta de participants rebrà un diploma acreditant la participació.

Podran prendre part en aquest concurs els alumnes matriculats en el curs 2012-2013 en les següents universitats públiques de les comunitats autònomes de Madrid, Catalunya i València.

- Universitat d’Alacant / Universidad de Alicante
- Universitat Miguel Hernández d’Elx / Universidad Miguel Hernández de Elche