• Inici
  • Informació
  • Contacte

First European Business Intelligence Summer School (eBISS 2011)

Introduïda: 16-03-2011
Del 3 al 8 de juliol tindrā lloc a Paris la primera ediciķ de l'eBISS. L'objectiu de l'escola es dotar als assistents de coneixements i habilitats teōrics, prāctics i colˇlaboratius per a desenvolupar aplicacions de Business Intelligence.
Del 3 al 8 de juliol tindrà lloc a Paris la primera edició de l'eBISS.

L'objectiu de l'escola es dotar als assistents de coneixements i habilitats teòrics, pràctics i col·laboratius per a desenvolupar aplicacions de Business Intelligence.

L'escola està destinada a estudiants de postgrau principalment, però també hi poden assistir estudiants de darrer any de l'Enginyeria Informàtica.

La participació està limitada a 50 assistents.

La petició d'admissió està oberta fins el 25 de març.

La FIB oferta dues beques per a cobrir els drets d'inscripció amb habitació inclosa. En cas de que més de dos alumnes de la FIB siguin admesos a l'escola, es realitzarà una selecció per a determinar els destinataris de les dues beques.

Trobareu tota la informació detallada a: http://cs.ulb.ac.be/conferences/ebiss2011/

De: 16-03-2011 Fins: 25-03-2011

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS