• Inici
  • Informació
  • Contacte

Participació en la cinquena edició de visites docents a empreses.

Introduïda: 09-05-2012
La UPC ha participat, junt amb altres universitats catalanes, a la cinquena edició d'un programa de visites de docents a les instal·lacions d'empreses, organitzat per la Fundació Privada d'Empesaris (FemCAT).
Aquest Programa té per objectiu obrir el món de les empreses al professorat universitari, mostrant el funcionament i organització de les companyies i afavorint el diàleg entre el món docent i el món empresarial .
Així, Núria Castell, Degana de la FIB, i Ruth Raventós, Vicedegana de Relacions amb les Empreses de la FIB, el 27 d’abril, van participar a la visita al RACC i al Circuit de Catalunya.
FemCAT és una fundació formada per empresaris que duu a terme i dóna suport a iniciatives que serveixin per impulsar el progrés de Catalunya en els àmbits social i econòmic.

Aquí tenim un moment de la visita al Circuit de Catalunya.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil