• Inici
  • Informació
  • Contacte

Ajuts a estudiants becaris del Ministerio, per participar en cursos d'immersió en llengua anglesa

Introduïda: 17-02-2015
Ajuts del Ministeri per participar en cursos d'immersió en llengua anglesa destinats a estudiants becaris d'Ensenyaments Universitaris.
Els beneficiaris assistiran a un curs intensiu d'immersió lingüística en anglès, en règim d'internat, de cinc dies de durada, a escollir entre el 30 de març i el 14 de desembre de 2015, en alguna de les destinacions següents: Santander, Madrid, A Coruña, Cuenca, València, Sevilla, Granada, Tenerife, La Línea de la Concepción, Barcelona, Aragó i Cartagena.

L'ajut cobreix totes les despeses d'ensenyament, material, manutenció i allotjament; tot i que l'alumne seleccionat ha d'abonar 100euros en concepte de reserva de plaça.

El termini per a la presentació de sol·licituds finalitza el 21 de febrer de 2015

Més informació:

Web del Servei de Relacions Internacionals de la UPC
Web del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte

Presentació de sol·licituds On-line, a la Sede Electrónica del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil