• Inici
  • Contacte

Instituto de Comercio Exterior (ICEX). Convoca Beques d'Informātica 2011/12

Introduïda: 03-03-2011
Com cada any, el "Instituto de Comercio Exterior" (ICEX) convoca les seves Beques d'Informātica 2011/2012. Període de peticiķ d'admissiķ del 28 de febrer al 25 de marį de 2011.
Com cada any, el "Instituto de Comercio Exterior" convoca les seves Beques d'Informàtica 2011/2012.

L'objectiu d'aquestes beques és proporcionar al becari una preparació en la implementació, manteniment i desenvolupament dels sistemes informàtics de informació i documentació del ICEX en les OFECOMES ("Oficinas Económicas y Comerciales de las Embajadas de España").

El programa de formació d'aquestes beques inclou un Curs d'Administració de Sistemes Informàtics, Aplicacions Corporatives ICEX i Ofimàtica Avançada (del 16 d'agost fins al 23 de setembre a Madrid) i un any de pràctiques (d'octubre a setembre) en la xarxa de OFECOMES o en els "Servicios Centrales del Instituto" amb desplaçaments a OFECOMES.

Cal tenir una titulació universitària (enginyeria o enginyeria tècnica) o una de les titulacions de Cicles Formatius de Grau Superior indicades a la convocatòria.

Teniu tota la informació a:

De: 03-03-2011 Fins: 25-03-2011

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS