• Inici
  • Contacte

Signatura de la Cątedra d'Empresa Everis de promoció de les TIC

Introduïda: 19-12-2007

La FIB conjuntament amb la ETSETB han signat una Càtedra d'Empresa amb Everis per a la innovació i la promoció dels estudis i les professions en l'àmbit de les TIC.

Aquesta Càtedra tindrà com objectiu principal conèixer la situació dels titulats TIC de la UPC, el seu nivell de satisfacció, les seves perspectives de futur i identificar aquelles competències formatives, tant transversals com específiques, més rellevants en la seva tasca professional. Els resultats d’aquest estudi es presentaran en un acte públic.

Entre altres actuacions, la Càtedra Everis finançarà quatre beques, dues de primera adjudicació i dues més de renovació, per estudiants del Màster TI que necessitin canviar de residència per cursar els estudis, concedirà tres premis als millors expedients de la fase selectiva i assegurarà la participació d'Everis en els actes propis de les associacions d'estudiants de la FIB.

Aquest és un acord de tres anys de durada que permetrà apropar la vida acadèmica de la FIB a les preocupacions i iniciatives empresarials del sector de les Tecnologies de la Informació.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió cląssica Versió mņbil