• Inici
  • Contacte

Matrícula quadrimestre primavera

Introduïda: 22-01-2010
Del 5 a l'11 de febrer matricula't a la FIB.
La matrícula del quadrimestre de primavera es realitzarà del 5 a l'11 de febrer.
Alguns alumnes la podran realitzar per Internet i per la resta serà presencial com fins ara.

Matrícula per internet o presencial:
  • estudiants de Q0 : dia 5 de febrer.
  • estudiants que tinguin pendent de superar la fase de selecció: dia 11 de febrer.
  • estudiants amb la fase de selecció ja superada i que en l’ordre de matrícula tinguin assignat fer-la el primer dia : dia 8 de febrer.
  • estudiants que tinguin pendent de matricular només el PFC: del dia 5 a l'11 de febrer.
  • estudiants Erasmus que marxin fora aquest proper quadrimestre i no hagin de matricular cap assignatura de la FIB: del dia 8 a l'11 de febrer.

Matrícula únicament presencial:
  • estudiants amb la fase de selecció superada i que en l'ordre de matrícula tinguin assignat el dia 9 o 10 : dies 9 i 10 de febrer

Podeu trobar més informació a Matrícula.

Participa en el moment de la matrícula en la Campanya del 0,7% de la UPC

De: 05-02-2010 Fins: 11-01-2010