• Inici
  • Contacte

JENUI 2010

Introduïda: 14-01-2010
Obert el període d'enviament de ponències, per al professorat universitari d'informàtica, fins el 29 de gener.
Promogudes per l’Associació d’Ensenyants Universitaris d’Informàtica (AENUI), i organitzades en aquesta edició per l’Escola Técnica Superior d’Enxeñaria (ETSE) de la Universidade de Santiago de Compostela, les jornades van néixer com un fòrum d’intercanvi d’idees en l’àrea de l’ensenyament universitari en informàtica.

El seu objectiu és promoure el contacte, l’intercanvi i la discussió de coneixements i experiències entre professorat i grups d’investigació, debatre sobre el contingut dels programes i els mètodes pedagògics emprats, i presentar temes i enfocaments innovadors que permetin millorar la docència de la informàtica en les universitats.

Les Jornades es celebraran a Santiago de Compostela del 7 al 9 de juliol de 2010.

Trobareu tota la informació referent a la presentació de documents i la inscripció a la web de les jornades.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil