• Inici
  • Contacte

IOTS World Congress

Introduïda: 08-09-2015
Vols visitar de franc la zona Expo del IoTS World Congress? Aconsegueix una de les 25 entrades gratuïtes que t'ofereix la FIB.
Barcelona acull els propers 16, 17 i 18 de setembre a Fira de Barcelona el congrés mundial Internet of Things Solutions World Congress que compta amb la col·laboració de la FIB com a "Ambassador". Aquesta col·laboració t'ofereix la possibilitat de visitar de franc la seva zona Expo (exhibition area). Si vols anar-hi, envia un correu, com a molt tard el 14 de setembre, a brenotfib.upc.edu per obtenir una entrada gratuïta. Si us plau, posa a l’assumpte ENTRADA IOTSWC i al missatge totes les teves dades per poder identificar-te.

Important:
- Només els 25 primers que ho demanin tindran l’accés gratuït.
- Només en el cas que siguis un dels escollits, t’ho notificarem per correu electrònic.
- Hauràs de passar a recollir el teu codi d’accés pel B6, planta 2, en horari de matí (de 9:00 a 13:00 h) el mateix dia 15 de setembre.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil