• Inici
  • Contacte

IBM - Sessió IBM Cloud Vídeo - 2 de desembre

Introduïda: 25-11-2016
Fa anys que la revolució del vídeo digital és un fet. Des de les primeres plataformes de contingut, passant per les xarxes socials, fins a les tecnologies de Cloud i Streaming en directe.
Totes les organitzacions i en concret les institucions educatives necessiten adaptar-se a la creixent demanda de continguts formatius, accessibles des de qualsevol punt, en qualsevol dispositiu i en qualsevol moment. Per a això, IBM ha creat la nova unitat de negoci especialitzada: IBM Cloud Vídeo.

El proper dia 2 de desembre, IBM el convida a conèixer com, Universitats i la George Town University, han aconseguit expandir el seu àmbit educatiu a través de la seva tecnologia de vídeo.

En aquesta sessió s'exposaran les raons de l'aposta d'IBM per les solucions de Vídeo, juntament amb les adquisicions d'empreses del sector que la fan possible.

Agenda:
  • Introducció a la problemàtica dels serveis de vídeo / formació remota per universitats.
  • Portfolio d'IBM Cloud Vídeo Services:
    • Aspera com a plataforma de xtremfile transfer aplicat a universitats i projectes d'investigació
    • ClearLeap plataforma de gestió de vídeo integral: Workflow i distribució
    • Ustream solució d'esdeveniments en viu: Classes magistrals, campus digitals interactius, anuncis de descobriments científics.
  • CleverSafe per a emmagatzematge d'objectes en cloud amb uns costos molt interessants.
  • Demo d'Ustream.

Lloc: IBM Client Center c / Cor de Maria, 44, 28002 Madrid
Hora: 10:00-13:00h

Inscripcions