• Inici
  • Contacte

Menció FIB a Víctor Huerta

Introduïda: 15-05-2009
A la Festibity 2009 es va concedir la Menció FIB al nostre company Víctor Huerta. Es tracta d'un guardó que expressa el reconeixement a una o més persones que hagin desenvolupat una tasca destacada en la vida de la FIB.
Aquesta es la primera vegada que el guardó recau en una persona que ha estat membre del PAS de la FIB.

Text que acompanyava la menció:

"La menció FIB 2009 és per una persona que va estudiar a la Facultat d’Informàtica de Barcelona fa més de 20 anys. Va començar a treballar com a becari al LCFIB, el Laboratori de Càlcul de la FIB, mentre superava els darrers obstacles de la carrera. Actualment, és el Director d’Informàtica d’una important institució del nostre país.

Ha desenvolupat la major part de la seva carrera professional com a Personal d’Administració i Serveis de la FIB. Durant més de 10 anys ha estat el Cap dels Serveis del LCFIB, liderant l’equip humà que gestiona les Infraestructures i Serveis TIC de la Facultat, amb el convenciment que s'ha de treballar més enllà de la gestió d'equipaments per esdevenir el suport necessari de la FIB en tots els seus àmbits i els diferents col•lectius involucrats.

Amb aquest reconeixement, volem agrair-li el seu esforç, talent,  professionalitat i valor humà amb el que ha contribuït a la modernització i excel·lència de la FIB. La menció FIB 2009 és per un 100% FIBER: Víctor Huerta Cerezuela, actual Director d’Informàtica de la UPC, la Universitat Politècnica de Catalunya".

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil