• Inici
  • Informació
  • Contacte

Programa per a universitaris de Softonic

Introduïda: 27-05-2010
Beques de Formació en programació PHP. Especialitzat en escalabilitat, alt rendiment i optimització.
Programa:

• Introducció: Entorn de desenvolupament LAMP, codificacions, comandaments básics de Linux, vhost, WAMP, Subversió, Jira.
  • PHP: PHP5, operadors, estructures de control, estàndards de programació, punters, expressions regulars, llibreria SPL, Protocol HTTP.
  • Orientació a objectes: herència, abstracció, interfaces, polimorfisme, desenvolupament d’un framework.
  • Patrones de disseny: MVC, dispatcher, Singleton, Factory, Registry
  • Sistemes de cache: disc, memòria, precompiladors (Zend, memcached, APC)
  • Gestió d’errors y seguretat: (atacs y metodologies). Unit Testing, Test Driven Development.
  • MySQL: Client/Server Concepts, The mysql Client Program, Connectors, Data Types, Identifiers, Databases, Tables and Indexes, Querying for Data, SQL Expressions, Updating Data, Joins, Subqueries, Views, Importing and Exporting Data, User Variables, Prepared Statements, Stored Routines, Triggers, Obtaining Database Metadata, Debugging MySQL Applications, Basic Optimizations.

Més informació i inscripcions: http://careers.softonic.com

Cartell de promoció

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS