• Inici

Introduïda: 24-02-2009
28 de març i 25 d'abril, 11:00h. Nova Sessió 25 d'abril 12.30h
A qui s’adreça?

A l'estudiantat de Batxillerat, preferentment de les modalitats de Tecnologia i Ciències de la Naturalesa i la Salut, i de Cicles Formatius de Grau Superior; i al professorat de l'estudiantat de secundària.

Què t’oferim?

Una sessió informativa sobre les titulacions d'Enginyeria impartides en la Facultat d'Informàtica de Barcelona i les seves sortides professionals per tal d'orientar a l'estudiantat de secundària en el procés de decisió dels estudis universitaris. Visita a les instal·lacions de la FIB i del campus Nord de la UPC.

Quan?

28 de març de 2009  COMPLET
horari: 11:00h
  25 d'abril de 2009      COMPLET
horari: 11:00h
  25 d'abril de 2009       COMPLET horari: 12:30h

La sessió de presentació dels estudis serà retransmesa en directe a través del web:

Què he de fer per assistir-hi?

Cal fer reserva prèvia en el següent: Formulari d'inscripció
e-mail:apre@fib.upc.edu

**** En aquests moments tenim els grups plens. Si esteu interessats en assistir poseu-vos en contacte amb nosaltres a través del telèfon : 934054183.

Com arribar:  Plànol del CN.

Coneixe'ns +

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS