• Inici

1st Entrepreneurship Team Building Session (FIB-ESADE) February 8, 2013

Introduïda: 25-01-2013

Encara ets a temps!!!

S'ha posposat la jornada per el proper 8 de febrer entre les 13:15 i les 14:45 hores

Si estàs finalitzant els teus estudis i tens una idea guanyadora...ara què?

Lugar: EGarage - ESADE - Sant Cugat

La Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB-UPC Barcelona Tech) i ESADE organitzen una sessió de Team Buildin on els estudiants d’ambdues universitats estan convidats a compartir les idees i crear equips per treballar en projectes amb l’objectiu de profunditzar en la idea i determinar si és, de fet, viable i és una oportunitat interessant per convertir-la en una nova empresa/nou negoci.
Aquesta sessió de creació d’equips d’emprenedors conjunta FIB-ESADE està dirigida a aquells alumnes que considerin el desenvolupament de les seves idees empresarials com a Treball Fi de Grau o Màster o Projecte Final de Carrera.

Els equips poden ser d’un màxim de 4 persones (dos de cada universitat) i cada estudiant es compromet a desenvolupar el seu Treball Treball Fi de Grau o Màster o Projecte Final de Carrera, els quals s’espera defensin durant el curs 2013

Lloc: EGarage - ESADE - Sant Cugat

Durant la sessió de networking s’oferirà un refrigeri als assistents.

Amb la finalitat de fer més productiva l’experiència es recomana que els estudiants (individualment o per parelles) vagin a la sessió amb idees concretes i específiques que els semblin interessants per explorar.

Heu de confirmar l’assistència amb antelació

Estudiants de la FIB:
Christine Brenot: Brenot@fib.upc.edu