• Inici
  • Contacte

3r Students Cuts Film Festival

Introduïda: 28-02-2014
Student Cuts és un festival de cinema internacional que fomenta i promou la nova generació de cineastes i el més creatiu de tots els formats de pel·lícula - el curtmetratge. El tercer Student Cuts film festival està organitzat pels estudiants del programa Media Communication de la Universitat de Maribor. Es durà a terme el 4 de juny al cinema Udarnik, Maribor, Eslovènia.
Les pel·lícules seleccionades competiran als premis en les categories de ficció, documental, animació, experimental i publicitat.

Les presentacions i bases del concurs estan disponibles online. Només has de seguir les instruccions a: submit.studentcuts.eu

El termini de presentació finalitza el 23 de març de 2014.

www.medijskidan.si
www.studentcuts.eu