• Inici
  • Contacte

Beca de Relacions Internacionals

Introduïda: 17-07-2013
La Facultat d'Informàtica de Barcelona ofereix una beca de col·laboració, per treballar a temps parcial (20 hores per setmana) mentre finalitzes els teus estudis. La beca aniria de començaments de setembre fins a finals de juliol de 2014.
Les tasques a desenvolupar serien les relacionades amb l'àrea d'internacionals:

- atenció als estudiants (incoming i outgoing)
- gestió de documentació (certificats d'estada, learning agreements, ...)
- manteniment de les aplicacions pròpies

L'horari seria els matins, de 10 a 14.

Per totes les beques es demana un molt bon nivell d'anglès i d'SQL. La remuneració són 473,40 euros/mes, a la que li heu de restar el 2% en concepte de retenció d'IRPF

Els interessats cal que envieu un correu a l'adreça rel.int@fib.upc.edu amb l'assumpte "Beca de Relacions Internacionals" abans del proper 27 de juliol. Cal adjuntar CV.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil