• Inici
  • Contacte

Premi PFC Fundación Universia

Introduïda: 19-02-2013
La UPC i la Fundació Universia convoquen el premi per Projecte de fi de carrera destinats a afavorir l'accessibilitat i la integració laboral de persones amb discapacitat
La Universitat Politècnica de Catalunya i la Fundación UNIVERSIA van crear l'any 2008 el PREMI PFC-FUNDACIÓN UNIVERSIA per premiar i promoure la realització de Projecte de fi de carrera (PFC) que tinguin com objectiu l'obtenció de productes, dispositius, aplicacions informàtiques, etc., destinats a afavorir l'accessibilitat i la integració de les persones amb discapacitat en un entorn sociolaboral.

A qui va dirigit. Estudiantat de la UPC que hagi superat amb una qualificació mínima d'aprovat, un Projecte Final de Carrera.
Objectiu. Obtenció de resultats que afavoreixin l'accesibilitat i la integració laboral de les persones amb discapacitat.
Organitza. Vicerrectorat de Relacions Institucionals de la UPC i Fundación UNIVERSIA

Termini de presentació
La convocatòria sera oberta desde les 10h del 18 de febrer de 2013 fins les 13h del dia 22 de març de 2013. Aquest termini es improrrogable i no s'admitiran candidatures passada aquesta data

més informació