• Inici
  • Contacte

Gran Recapte UPC 2015

Introduïda: 26-11-2015
Gran Recapte d'Aliments a la UPC del 27 de novembre al divendres 11 de desembre de 2015
Ajudem a Super Oli aconseguir 500 ampolles!
Un any més la UPC vol sumar-se a la Campanya "Gran Recapte d’Aliments" que el Banc dels Aliments portarà a terme el 27 i 28 de novembre. A la UPC ampliarem la recollida fins el divendres 11 de desembre.

Aquest any el Banc dels Aliments ens ha comunicat que hi ha un necessitat d’oli així és que ens hem proposat aconseguir 500 litres d’oli en els 8 dies de recollida.

Ens hi ajudes?

On els puc portar?

Campus Nord: ETSETB | FIB | ETSECCPB | Biblioteca Rector Gabriel Ferraté | Edifici Vèrtex | Edifici Til·lers
Campus Sud: ETSEIB | EPSEB | FME