• Inici
  • Informació
  • Contacte

Raimon Lapuente, estudiant de la FIB, Enric Mayol i Marc Alier, professors de la FIB i Jordi Piguillem, doctorant per la UPC guanyen el Premi Davyd Luque 2010

Introduïda: 11-06-2010
La proposta "Eina de comunicació per a equips de projectes", ha estat la guanyadora de la present edició del Premi Davyd Luque a la innovació en les TIC.
El projecte, dotat amb 4.000 euros, proposa integrar dues aplicacions de programari lliure, Atenea i Trac, dotant Atenea de part de les funcionalitats que disposa Trac, amb l'objectiu d'aconseguir que els equips de treball puguin comunicar-se i estructurar la feina d'un projecte o fer-ne el seguiment d'una forma senzilla, ràpida, sostenible i amb un estalvi considerable de temps.

L'acte de lliurament va tenir lloc al Palau de la Música Catalana el 16 de juny a les 20 hores. Aquest emblemàtic escenari ha estat escollit des del Rectorat amb motiu de la celebració del 25è aniversari de la Coral d'Arquitectura i del 10è de l'Orquestra UPC. L'acte s'emmarca dins de la Nit de la UPC.

Foto cedida per Antoni Oliver

Nota del Jurat