• Inici
  • Informació
  • Contacte

Conferència dels creadors de Cálico Electrónico sobre "producció i animació Flash"

Introduïda: 02-12-2008
Dimecres 10 de desembre, Niko i Raúl Escolano, fundadors de l'empresa Nikodemo Animation, pronunciaran la conferència "Producció i animació Flash" a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona.
Dia : 10-12-2008
Hora : 12.00 hores
Lloc : sala d’actes de l’ETSEIB, pavelló I, av. Diagonal, 647, Barcelona
Accés gratuït (nombre de places limitades)

Un dels èxits més grans de Nikodemo Animation és la sèrie Cálico Electrónico, seguida per més de 70 milions d’usuaris d’Internet des que se’n va fer el llançament i guardonada amb diversos premis.

Aquesta conferència és una activitat oberta a tots els públics que forma part del màster en Disseny i Creació de Videojocs gestionat per la Fundació UPC.

Programa

12:00 a 12:10 Presentació i mostra dels projectes del alumnes de l'última edició del Màster en Disseny i Creació de Videojocs de la Fundació UPC.
12:10 a 13:45 Producció i Animació Flash a càrrec de Niko i Raúl Escolano
13:45 a 14:00 Torn de preguntes